Bloc de l'AMPA de l'Escola Octavio Paz

Fent AMPA fem Escola!

Molt + que una associació

06 de setembre 2013

Fins una altra!

Acabo una etapa de compromís i molta dedicació. Jo he posat el meu granet de sorra, a partir d'ara col·laboració puntual, suport i poc més. Som moltes famílies a l'escola i la feina s'ha de repartir, és de justícia.

Ha estat una gran experiència, molt gratificant i una grandíssima lliçó de vida. He crescut amb l'ampa!

Per tal de mantenir una bona salut en tots els sentits, toca renovar! Jo surto i deixo pas a d'altres. És una llei natural, tot el que comença ha de acabar, sinó s'atrofia. Així ha de ser.

Els meus ànims, agraïment i suport a la continuació i les gràcies a tots i a totes que heu estat a prop meu.

Continuo insistint, això és cosa de tots i l’AMPA és molt més que una associació. I per a tots aquells que només saben exigir, reclamar i/o criticar, us deixo una idea: passeu per l’AMPA, feu alguna cosa i veureu com se us amplien les mires.

Que la llum, la força i la voluntat ens acompanyin!!

Maricel Saball –mare d’alumnes de l’escola des del setembre 2003-

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada